RESPEKT!

Allmänt | 2011-09-11 | 12:52:05 Kommentera här! » 0 st






Är så fruktansvärt TRÖTT på hur en viss människa behandlar min son!!!
Det står mig rent ut sagt upp i halsen!

Blir så jävla frustrerad & arg!


Människan hävdar gång på gång att han inte FÅR.
Han skulle ha kommit & hämtat sin pojk förra söndagen.
Har jag hört något ifrån honom då? NEJ!



Vi bestämde på onsdagen att han skulle komma & hämta Liam.
Liam räknade dagarna på sina små fingrar för han såg fram emot att träffa sin pappa.
Vem var det som fick ta smällen när skitstöveln bestämde sig för att inte komma.
Jo, JAG! Han har faktiskt känslor min pojk om folk inte förstår det. Och blir riktigt riktigt ledsen!? FATTA!



Och människan har tydligen fått för sig att jag skulle vara barnledig var & varannan dag... Va?
Att jag lämnar bort Liam hipp som happ. I vilken jävla värld lever han i?
Jag skulle prova att inte lämna bort Liam på 1 HEL månad skrev han. HAHAHA!
Att HAN ens öppnar sin käft om en sådan sak. Hahaha!
Inte för att han har med det att göra hur mycket jag är barnledig.
Tyckte det bara var så skrattretande när det är precis tvärtom.



Men nu är det på en helt annan nivå känner jag. När personen medvetet SKITER i sin son.
Liam är såpass stor nu att han förstår & blir ledsen.



Men vet att min son är född krigare & han fixar detta.




Over n Out!







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!