Fiddeluren....

Allmänt | 2011-09-26 | 13:49:04 Kommentera här! » 0 st




Har tänkt mycket på min gamla vän Fidde de senaste dagarna... Fiddeluren brukade jag kalla honom. För att han var så satans lurig. Glimten i ögat.


Nu är det iof många år sedan vi hade ihop det. MEN vad kul & helt klart utspårat jag hade det med honom. Åkte runt överallt & ingenstans i hans bil... Många minnen som dyker upp när jag tänker tillbaks.
Han hittade mig på Nattstad för ett tag sedan. Skrev lite med varandra sen på msn & face.


Tycker bara det känns så JÄVLA onödigt! :'(


Gick in på msn igår för att kika om han va online... Självklart var han ju inte det...



Så många unga som dör pga rena jävla dumheter.


Over n Out!








Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!