!

Allmänt | 2011-09-20 | 14:50:10 Kommentera här! » 0 st




Saknade min baby inatt. Var änna lite tomt utan honom... Men han kommer ikväll så då blir det massa mys!
Började dagen med att unna mig lite fake sol. Eller nja började dagen med att våga mitt hår i 30 minuter, vilket var helt ONÖDIGT för det syns inte nått längre. Grrrrrr! Irri men men... Det såg bra ut i en kvart ungefär.



Och nu har jag vart och storhandlat med min mor. Gott att få det gjort!
Sedan så hade våra personbevis dykt ner i brevlådan också. Så nu skulle det vara så simpelt som att bara åka iväg & få gjort passen. Men självklart är så inte fallet.
Barnets far tycker tydligen inte att han skall få åka utomlands....( spyr spyr & spyr lite mer!)
Men men det är ju bara till att ta reda på vart han bor och åka dit & knacka på dörren.
ENKELT!


Och nu skall jag snart bege mig ut i regnet & hämta hem VÄRLDENS underbaraste unge!
Min unge! <3 ÄLSKA!


Och nu ringde min baby & sa att han skulle gadda sig efter jobbet så vi får se om han kommer senare... :(



Shooooo!





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!