BUHU!

Allmänt | 2011-09-27 | 13:56:52 Kommentera här! » 0 st




Är inne på min 3:e kopp pepparmynts the med honung & mjölk.
Har proppat i mig lite av varje idag för att försöka få bukt med denna jädra förkylningen jag dragit på mig.
Har INTE tid till att vara sjuk. KAN inte vara sjuk!

Har legat i sängen & försökt sova lite, höll på att dö av andnöd bara så det var ju bara till att ge upp!
Trött jag blir...

Jag som skulle mysa lite med min stora älskling ikväll... Jaja.. :(


Längtar till Egypten. Fasen vad det ska bli skönt! Lillen vill hela tiden se bilderna på vattenrutschbanorna. Ojojoj vad kul han kommer ha det! Ååååååååhhhhhh! :)
Nu ler jag igen!


Take Care!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!