Twisted Weekend. MILT sagt!

Allmänt | 2011-10-09 | 21:38:23 Kommentera här! » 0 st





Såååå mycket som har hänt i helgen.
MYCKET tårar.


Innerst inne så vet jag att det är det bästa för oss.
Det är alltså GaMeOvEr mellan Baby & mig.
Och denna gången är det på riktigt.

Många känslor som snurrar.


Kommer sakna honom otroligt & han betyder oerhört mycket för mig.
Och jag önskar honom allt gott i världen!
<3


Det som gör mig mest ledsen är ju att Liam ännu en gång "förlorar" någon som han tycker om.
Vill verkligen att han skall ha SIN pappa för då antar jag att sådana här saker inte "skadar" honom lika mycket.
Så fruktansvärt jobbigt & jag gråter bara jag tänker på det.
Skrev iaf ett sms till barnafadern igår om att Liam behöver sin pappa.
Men inget svar :(


Näe nu lipar jag för fullt igen...




Over n Out!





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!