De går bra nu kompis!

Allmänt | 2011-10-06 | 09:37:58 Kommentera här! » 0 st




I'm back. For now ;)

Nää. Men jag har varit sååååå illa dålig. Har inte haft nått positivt att skriva.
Grava andningsproblem heeeela veckan som varit.
Har ju Astma & när jag blir förkyld så blir jag 100 ggr värre.
Men nu så är jag på bättringsvägen. JEJEJEJE!



Lillen har också varit hemma här ett par dagar med sin mami. MYYYSSS!
Har en del att ta tag i när det gäller honom också nu när jag känner mig bättre.
Förskolepersonalen upplever att han har koncentrationssvårigheter & svårt för förändringar osv.
Vilket jag egentligen vetat om länge MEN tänkt att han är ju så lite ännu...
Men nu så är han ju inte så liten längre. Min Älskade älskade unge!


Jag & min baby har snart varit tillsammans 6 månader också <3



Hepp! Dax att dra sig!










Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!