Go möra!

Allmänt | 2011-11-30 | 09:57:05 Kommentera här! » 0 st




Heejsan!

Sovit gott? Det har jag, som alltid nuförtiden :)
Underbart!

Igår var jag & Therese på bio, Breaking dawn. Jätte bra, fastän att jag tycker dom känns lite
löjliga emellanåt. Therese har ju läst böckerna & tycker dom är mycket bättre än filmerna. Fast denna
var den bästa av dom alla tyckte hon. Kanske man också skulle ta & läsa böckerna?
Om jag kan... Har ingen ro i hjärnan att läsa längre... Ni vet man läser & läser fast inte tagit in ett skit
av det man läst... Så kan det gå ;)


Nu är det iallafall på G med kontaktfamilj till min lilla prins. Känns skitbra! Fastän att jag helst skulle vilja att han var hos sin pappa varannan helg. Men dom har tydligen inte plats för honom... Hur man nu i helvete inte kan ha plats för sitt barn...!? Då gör man väll för fan plats. Jaja vad ska man säga.
Här bor vi 3 ongar & 2 vuxna på 67 kvm vissa dagar. VI ORDNAR PLATS FÖR ALLA VÅRA BARN!

Det var tydligen viktigt för barnafadern att sonen skulle ha eget rum hos dom. Så vi får väll se om han nu får det när det väl beger sig...



See ya!!!!



Snyggingarna!!!!






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!