Lilla barnet inom mig....

Allmänt | 2011-07-12 | 13:02:15 Kommentera här! » 0 st




Jag hoppas verkligen heeela min familj (utan mig & Liam då förstås) har en sån himla underbar semester på Öland!!!!


Näe tänk för all del inte på betongbarnet eller dess utfattiga mamma!
Nej nej, om jag vill resa iväg nånstans så får jag minsann (syrrans förslag) gå till kyrkan & tigga pengar, eller åka iväg med andra ensamstående föräldrar. Lätt för henne & säga... Hon kommer ju iväg till Öland helt gratis.

Förlåt. Men jag har vart så jävla ledsen. Det är ju så synd om syrran som sitter helt ensam utan sin pojkvän som är i Norrland 1 vecka. Jätte tråkigt för henne ju och gå hemma & vara rastlös 1 hel vecka!!!
Hahaha!











Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!