Väldigt.....

Allmänt | 2011-01-17 | 12:35:01 Kommentera här! » 1 st



lugn helg... Lite för lugn. Fick ett mobilt bredband av min kära mor som jag har försökt fixa & trixa med... Har tydligen absolut ingen mottagning här... Konstigt! Med Comviq Surf går det ju inte att tanka ner filmer. Eller går och går, det gör det väl med då försvinner pengarna illa kvickt! Hade sett fram emot att kika lite film. Älskar att kolla på film!



Men tillslut så nästan slet jag mitt hår så jag gav upp. Jäkla skit telenor!



Jaja, i-landsproblem?


Nästa helg blir det iallafall lite party för den här damens del!!! Weeeeiii!



E.




Kommentarer
Skrivet av: Magnus Hedberg

Hej Emma, Comviq Surf har begränsad datamängd beroende på vilket påtankningsalterbativ man har valt (Dagssurf 29 kr (max 0,5 GB)

Veckosurf 89 kr (max 2 GB)

Månadssurf 249 kr (max 5 GB). Här kommer lite förbrukningsdata som kan vara bra att ha koll på om man har Comviq Surf. Nedladdning/uppladdning av en film: 700 MB (vanligaste formatet)

Ett you-tube klipp på ca 3 minuter: ca 8 MB

Lyssna på radio i ca 30 minuter: ca 5-40 MB beroende på kodning kvalitet. (P3 på www.sr.se 20MB)

Streama TV i ca 30 minuter: varierar kraftigt, dock SVT: ca 70 MB

Nedladdning av en låt: ca 5 MB. Blev en lång kommentar, men jag hoppas att det kan vara till lite hjälp. M.v.h Magnus Hedberg / Comviq

2011-01-18 @ 08:56:44
Länk: http://comviq.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!