Ur Barnamun!

Allmänt | 2011-01-13 | 00:15:48 Kommentera här! » 0 st



Då sa min älskade son till mig idag att han minsann skall sluta röka...!? Okej, jo det är ju iochförsig smart att göra det innan man ens börjat...
Näe, men han hör väl mig säga detta var och varannan dag... Sa iallfall till honom att du röker ju inte. Näe mamma, men när jag gör det då skall jag sluta... <3


Gooooing sonen min!

Hoppas verkligen att han ALDRIG börjar röka!


Något annat vi snackade lite om är vart han var innan jag fick honom...
Vad tror du frågade jag honom... - "Jolfs pung"!
-Näe Liam, i din pappas pung ju..
- Ja! Och då stod du på min pappas mage och hoppade på den så spottade han ut mig. Och då mamma, då fick du mig!<3


Haha, ja ungefär sådär gick det till hjärtat mitt!


Näe dax att försöka sova... Sover ju för jävla illa nu förtiden...



E.




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!