Snart dax...

Allmänt | 2011-01-25 | 13:37:20 Kommentera här! » 0 st



Att hämta hem min lilla favorit!
Har bara tagit det lugnt. Tog även en liten promenad.
Rensa huvudet lite.
Gick och tänkte på hur bra jag har det just nu.


Kommit fram till en hel del senaste tiden faktiskt. Känns skönt.
Grät ut lite i fredags nere på Allum vid bussarna när jag mötte upp min Sis!?
Och sedan dess har jag mått mycket bättre!
Behövde få ur mig lite tårar för nu är jag på G igen känns det som!


Livet är fanimej inte lätt ibland. Och det är väl det som är tjsuningen.
 När man väl inser hur långt man har kommit och att man är en bit på väg.


Det är inte lätt att vara ensamstånde förälder, med allt vad det innebär!
 Det heter ju inte ensam för inget. Allt bär man på själv, verkligen allt!


Det går bra nu...




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!