RajRaj!!!

Allmänt | 2011-01-23 | 18:40:55 Kommentera här! » 0 st



Som ni vet så vart jag ju barnledig i fredags. Party hemma hos min goooing Tessan med alla bruttor! Riktigt kul! Vi är ett skönt gäng! Senare på kvällen när grannarna klagade bestämde vi oss för att gå ner till pizzan för att se om det fanns något roligt folk där... Ball att de var samma folk där nu som det var för 10 år sedan!? Peter: Jag fyller 40 imorgon. Grattis grattis, sist jag var här fyllde du 30!

Partille i ett nötskal...


Igår tog jag det väldigt passivt. Myste med bästaste sonen! Och idag har vi varit hos mormor&morfar.
Ska kika lite film idag tänkte jag, antingen True Grit eller The kings speech. Kanske slår på stort och tittar på båda :) Har ni något tips på en bra film så dela gärna med er. Har blivit filmtorsk på äldre dar ;)


Ha en skön söndag.






E.





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!