Mycket tankar & funderingar idag...

Allmänt | 2011-01-30 | 18:41:11 Kommentera här! » 0 st



Lite små komiskt att folk verkar tycka & tänka & tro så mycket om mig.


Egentligen gör det väl ingenting.
För huvudsaken är ju att jag vet.



MEN.




När det kommer till sådana saker som för mig är rent bisarra, där sanningen är det rakt motsatta.



"-Hur många killar har du egentligen tagit hem till dig som Liam kallar pappa?"



SVAR: INGEN!



Men som sagt så är ju huvudsaken att jag vet.


Ännu roligare är ju att efter detta påstående får jag höra vilken bra mamma jag är till Liam och att denna person alltid tyckt det.




Märkligt.
Klingar inte riktigt rätt i mina öron.



Inte för att dömma någon, men mammor som drar hem killar och säger till barnen att kalla dom pappor låter inte som vidare bra mammor. OCH det är abslout ingen sådan mamma jag är!




Over n Out!







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!