Min "Break-up Song"

Allmänt | 2011-01-19 | 17:03:17 Kommentera här! » 1 st



                    
 


                                    Denna underbart fina låten har jag lyssnat mycket på senaste tiden. 



                                             Idag har jag iallafall klippt och blonderat mig. Behövligt!
                                                     Så nu känner jag mig genast lite finare!



                                                                           
                                                                                E.
                                       




Kommentarer
Skrivet av: ztizze

"more than words" är också en grym "break-up-song" har orerat om den låten en hel del på sistonde :)

2011-01-19 @ 21:08:30
Länk: http://ztizze.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!