"#&%¤=%#"!!!!

Allmänt | 2011-01-20 | 22:06:52 Kommentera här! » 0 st



FAN!
Idag trivs jag inte alls i mitt nyblonderade hår. Fick värsta chocken när jag såg mig själv i spegeln i morses.
Vet inte varför, men jag känner mig lite flatig...? Ser ut som ett lebb. Platinablond... Ville ju vara mer bimboblond... Och nej jag har inget emot lesbiska, vill bara inte se ut som ett !
Så vad finns det att göra åt detta då?
Silverschampoo...? Vågar/Vågar inte...
Helvete säger jag bara.
Kanske skall passa på att joina det andra teamet när jag ändå har looken.
Tanken har ju slagit mig både en och två gånger sista veckorna...
So Why Not?


Jo just det ja...! Något väldigt väsentligt skulle saknas.


På tal om något helt annat så var fröknarna måttligt nyfikna när jag hämtade hem mitt barn från dagis idag...
Lillherrn hade tydligen nämnt att jag/vi skulle ha bebis!?
Mycket snack om "När jag blir storebror" nu...
Har väl iof mycket med att 2 andra grabbar på dagis blivit just storebröder.


Åh vad jag ser framemot morgondagen.
All in med flickorna!



MEN.
Något måste göras med håret först. Såhär kan jag inte se ut!



E.




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!