Brödrost+kritor....

Allmänt | 2011-01-26 | 15:32:32 Kommentera här! » 0 st



Ingen lyckad kombination. Massiv rökutveckling.... Och något smälta kritor och oätbara mackor. Påminner lite om när illbattingen va i 1 års åldern och jag fick kika ner i toaholken varenda gång jag skulle uträtta något.
Fast nu får jag istället kika ner i brödrosten...
Men det slutade i allfall lyckligt!

Fy fan vad det rykte! Snacka om P A N I K !



Jaha. Och imorgon sker det... SOM jag dragit ut på detta. Men nu måste det göras någonting åt eländet som bara växer & växer.
Fixar inte sprutor.
Och bara tanken gör mig svimfärdig.


Vill inte. Men jag måste!


Och det kommer bli grymt skönt när den är borta!
OM jag överlever operationen då vill säga...
Nojjig som jag är så oroar jag ju mig för att dom ska råka skära av halspulsådern...
Dom kan ju liksom bara slinta till lite med en sylvass skalpell. Sen så är det kört!


Haha, blir till att skriva testamente innan. Och nu är jag faktiskt helt seriös! Jag ska det!

Fast först måste jag bara överleva morgondagen ;)




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!