What´s My Name?

Allmänt | 2011-02-08 | 10:18:48 Kommentera här! » 0 st




Godmorgon!


Underbart väder ute idag, varmt är det också! Har lite ärende som jag skall fixa idag. 
Har ju haft hemma mitt hjärta här nu i jag vet inte hur många dagar. Har haft det mys. Men nu längtade vi båda efter blåklockan ;) 


Och jag vet vem min nya granne är... Namnskylten har kommit upp nu... Intressant. 


Kanske även att det blir lite PARTY i helgen. Har ännu inte bestämt mig. Har ju vart ute mycket nu det sista. Fest hemma hos Fia, brukar vara riktigt kul på hennes fester så vi får se!
Och om jag lyckas få barnvakt....? Mami? :)





Jag och Fia i somras på Berså.


 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!