Usch!

Allmänt | 2011-02-22 | 23:16:07 Kommentera här! » 1 st



Vad tråkigt med neggiga inlägg. Jag VET. Men samtidigt så vill jag inte ge sken av att mitt liv är okomplicerat. För det är det verkligen inte. Jag har nog lyckats trassla in mig rejält den här gången. Eller har jag det?
Har ju en tendens till att ta saker och ting på största allvar. På liv och död typ. Och så är det ju inte tack och lov.


Jag är en väldigt väldigt komplicerad människa tror jag. Ena dagen kan jag få värsta aha-upplevelserna i mina grubblerier och tänka typ; Jamen Emma det är ju såhär det är AHA! Men nästa dag kan de dära uppenbarelserna vara helt bortblåsta...? Skruvat eller?


Ser nog det mesta som antingen svart eller vitt. Glömmer lätt av det dära med gråzoner.


Får försöka tänka mer grått helt enkelt.

Skall antagligen börja träna med Therese på Sportlife Jejeje :)
Och det grymma är ju att dom har barnpassning också!
Finns inga ursäkter då inte ;)


Skall även försöka ge mig själv mer kärlek!
Är ju faktiskt en helt grymme tjej om jag tänker efter ;)


<3




Kommentarer
Skrivet av: Syster Anna

Fantastisk Slutsats där ;D You Gooo Girl!!! <3

2011-02-24 @ 14:03:38

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!