Sömnparalys!

Allmänt | 2011-02-15 | 22:48:49 Kommentera här! » 1 st





Tog en nap på eftermiddagen jag och lilla sjuklingen...
Vaknade till men kunde inte röra mig. Skitläskigt!
Men paniken började komma när jag inte kunde stänga mina käkar. Och oja jag minns exakt vad jag drömde; SNUSK! Snuskiga lilla jag ;)
Men iallafall, det var skitläskigt!


Hittade mer info om fenomenet HÄR!



Och efter att ha läst mer om vad man kan uppleva under dessa paralyser känner jag att jag inte vill vara med om detta igen.


Någon annan som varit med om detta?



Kommentarer
Skrivet av: Moa

hittade hit genom google. jag har också varit med om det. jag vaknade och kunde inte röra mig. gjorde verkligen allt, men det gick inte.. sen lyfte jag ifrån sängen och flög in i väggen på andra sidan av rummet. sen kände jag hur jag låg där på golvet, kunde fortfarande inte röra mig. sen några sekunder senare låg jag i sängen igen och kunde då röra mig som vanligt. riktigt läskigt. hade aldrig hört talas om sömnparalys då heller och trodde typ att jag blivit helt knäpp eller något. haha :)

2011-03-03 @ 05:41:25
Länk: http://moahermansson.devote.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!