OK, here it goes....

Allmänt | 2011-02-01 | 22:57:22 Kommentera här! » 0 st





Är ju så många som stör sig och har problem med att min son har långt hår.
MEN det finns faktiskt en story bakom detta och nu tänkte jag dela med mig av den.
Har inte berättat detta för någon. Inte en enda vet om detta. Förutom ni nu då.
Från allra första början var det en flickdröm. Jag var väl runt en 10-11 år och bodde i Öjersjö och i samma område fanns en helt galet söt liten kille. Långt lockigt hår baggy jeans och dom mest busiga ögon man kan tänka sig. Bara bus och djävulskap i dom ögonen. Hela han var så otroligt söt i sitt långa lockiga hår och busiga ögon. Redan då bestämde jag mig. -När jag blir stor och ska ha barn, blir det då en pojk skall han ha långt hår!-
Kan säga än idag, att jag ALDRIG har sett en sådan söt unge som honom. Förutom Liam då givetvis! Och ibland kan jag tycka mig känna igen det där buset i Liams ögon.



 
Ni som vet resten av storyn kan nu kanske förstå... Det är lite av en tribute till honom kan man säga. 


 

Go Natt På Er!





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!