OJ!

Allmänt | 2011-02-05 | 01:15:34 Kommentera här! » 0 st



Var ute med vovvan på en nattekiss. Hon drar ju och beter sig allmänt för jäkligt ( mao lite mer än vanligt ;) ) när det är löp pågång. MEN så kom jag och tänka på en sak; Hon skulle ju för fasen börjat sitt löp i Januari....
Hon löpte sist i september. Och det har ALDRIG gått mer än 4 månader. Sedan hon var 11 månader så har hon löpt med 4 månaders mellanrum. Och det är en lika blodig historia varje gång! Lite smått orolig som jag blev så googlade jag ju givetvis, då fick jag upp något om att dom kan tydligen löpa "tyst".
Fast det känns som om att den typen av löp inte passar in på min vovva då hon blöder ofantliga mängder under 3-4 veckors tid.


Vet att jag typ i Dec/Jan tänkte men det är ju för att hon ska löpa snart. Ni som har tikar vet hur dom kan dra och skall kissa revir hela tiden. Hon har ju hållt på med detta länge nu ju....

Kanske har det med hennes ålder att göra? 
Får väl avvakta någon vecka och se om det kommer.

Annars får det väl bli vetten.


Blir lite orolig för det är ju rätt vanligt att tikar får problem med livmodern när dom kommer upp i åldern.
Hoppas verkligen inte detta :(


Go natt!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!