Night from hell!

Allmänt | 2011-02-15 | 12:29:04 Kommentera här! » 0 st



Värsta natten NÅGONSIN! Lillen har varit jätte dålig... Feber & massa kli. Fick tillslut i honom en alvedonsupp. Och det var minsann inte det lättaste. Sparka hejvilt och skrek som en jag vet inte vad.
Och den alvedonen gjorde minsann susen, lite väl mycket...
Jo pojken blev hur pigg som helst och sprang omkring här som ett yrväder klockan 1 på natten.


Tillslut fick jag honom iallafall till att lägga sig jämte mig i sängen. Han låg väl och tjötade till 3-4 skulle jag tro.
Chicken Pox är INTE roligt.


Hoppas det går över snart... Eller lättar iallafall. Han kliar ju sig hela tiden stackarn.

Har ALDRIG sett honom så dålig som han var innan han fick suppen. Han låg och yrade och bara grät. Hoppas det inte blir likadant inatt.


Idag får det bli en riktig slappis dag!









Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!