Mjooo...

Allmänt | 2011-02-13 | 16:00:04 Kommentera här! » 1 st





Jag var väl lite väl optimistisk när jag trodde min lilla påg bara skulle få några få vattenkoppar, nu börjar dom poppa upp hej vilt. Stackarn. Så det blir till att vara hemma med mamsen ännu en vecka, kanske tom längre...!
Han ligger & sover nu och det börjar väl bli dags att försöka få lite liv i honom...


Funderar på om jag skall göra lite negerbollar, är grymt sugen på choklad... Får se om lillen också är  -up for it! 


Bye for Now!









Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Usch och fy......Hoppas han inte får allt för ont av dem.Pussa och krama om honom från mormor & morfar

Kram Mamma<3

2011-02-13 @ 21:43:54

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!