Minst sagt snurrig dag!

Allmänt | 2011-02-10 | 14:49:11 Kommentera här! » 0 st




Till "anonym": OM du bara visste vad jag klandrar mig själv för det... Men alla människor gör sina egna val här i livet OCH det är tyvärr inget jag styr över...Så är det med det!
 Finns inget mer att säga om det...
Sedan så vet ju du egentligen ingenting så för dig att peka finger att det är mig det är "fel" på som du så fint  uttryckte dig är jävligt lågt... Vi båda två var lika delaktiga i till att det blev som det blev. Men man gör som sagt sina egna val och prioriteringar
                                  





Och till Terese på andra gården: Jag skall införskaffa en gilla knapp så fort jag har tid...Bara te att tröcka på då vettu ;) Hehe!





Ha en underbar dag!!!





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!