Fredagsmys!

Allmänt | 2011-02-04 | 19:32:21 Kommentera här! » 0 st



Liam sitter i badet & jag sitter i vardagsrummet som är fullt av tända ljus. I bakgrunden hörs det toner av Tracy Chapman. Underbart!


Har så många minnen till denna plattan. Haha! Gamla tider!

Men iallafall så är jag sjukt nöjd med mitt liv just nu. Visst finns det bitar som skulle kunna vara betydligt mycket bättre. Men jag är glad över att det bara är jag & Liam igen. Bara vi 2. Ingen som kommer utifrån som ställer massa krav och har konstigheter för sig. Inget 2:a barn att plocka och hålla efter ;)


Behöver ingen bekräftelse av en man. Räcker gott & väl med den bekräftelsen jag får av min son var eviga dag.
Meningen med mitt liv är först & främst att vara mamma.
Min son kommer alltid vara nummer 1 för mig.


Vi är så vana nu vid att det bara är vi 2 så jag tyckte det faktiskt tillslut blev skitjobbigt att bo tillsammans med någon annan, speciellt då den personen inte lyfte ett finger här hemma.


Och hädanefter skall jag lyssna på min magkänsla. Sjukt svårt när hjärnan säger något annat. Men den där känslan i magen har ALLTID rätt ;)






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!