Feeling better....

Allmänt | 2011-02-21 | 18:39:51 Kommentera här! » 0 st





Igår hade jag en riktig downer. Idag har läget varit mer stabilt.
Var nere hos Anna och snackade av mig lite.
Är så jäkla lätt hänt att bli bitter när i princip inget går vägen i mitt liv.
Allt hade underlättat så mycket om jag bara hade hafft ett JOBB!


Vi fick pratat en hel del om hur det är som ensamstående förälder.
Tycker fan det är FY SKAM att inte ens kunna skriva i ett CV att man är ensamstående förälder. Då blir man liksom bortsållad per automatik.
Näe jag kan inte vara de minsta flexibel. Kvällar och helger går bort.
Vad finns det kvar att söka då?


Och varför i helvete finns de inte ett 24/7 dagis i denna kommunen?

Tänk va det hade underlättat för många som är i samma sits som mig!





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!