Dessa så kallade pappor!?

Allmänt | 2011-02-02 | 22:51:07 Kommentera här! » 1 st



Blir så trött. Riktigt trött!


Fick ett meddelande på fb idag. Guess who? Jo, från min så kallade pappa...
Den där gubben som aldrig har hört av sig på varesig födelsedag eller julafton. Han som ALDRIG plåstrat om mina skrubbsår, han som ALDRIG tröstat mig när jag varit ledsen. Han som ALDRIG läst GoNatt saga för mig. Han som ALDRIG hört av sig för att höra hur jag mår. Han som inte vet något om mig och aldrig visat intresse av att veta det heller...


Vet ni vad han skrev då?


Att jo, han har minsann alltid varit min pappa och ALLTID funnits där för mig...? VA?
Jag måste verkligen ha missat någonting?


Jo så nu ville han träffats för att han skall tydligen flytta till kina med sin postorder fru.
HERREGUD, Jag har inte träffat människan på 17 år så varför skulle jag vilja träffa honom nu? Skitsaksamma om han bor här i Sverige eller i Kina...


Jag har ju som sagt min pappa!
Världens bästa dessutom!







Och Liam har världens bästa Morfar!





Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Så snat gumman.Han kommer alltid att finnas för dig och prinsen din.

Puss Mamma

2011-02-04 @ 14:56:17

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!