Blah!

Allmänt | 2011-02-17 | 21:01:59 Kommentera här! » 1 st




Jaha. Då har man fått det bevisat ännu en gång att -karlsläktet- är en sort för sig. Där enbart egoism råder!
Är dom ens mänskliga?


Som TUR är har denna karljävel inget med mig att göra. Men med en nära vän till mig...
Tänker på dig gumman, och jag finns här för dig natt som dag!



Nu blir det SVENSK MAFFIA!
Och imorgon skall jag till läkaren. Tror det kommer bestämmas närmare om vad som sker vid operationen jag skall genomgå. Spännande värre ;)



See yá!




Kommentarer
Skrivet av: Emelie

Operation :o ? Nu blev jag orolig :( kram på dej

2011-02-18 @ 01:42:12
Länk: http://Funderarflickan.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!