ARGHHHHH!!!!

Allmänt | 2011-02-22 | 13:47:11 Kommentera här! » 1 st



INGET. Blir som jag tänkt.
Människor verkar tycka att det är OKEJ att leka ryskroulette med mitt liv. FINE by me. Men nu kör jag mitt eget race. Den "hjälp" jag skulle ha fått avskrevs idag ändå. Tog mig ända till Lerum och där fick jag veta; Vi kan inte hjälpa dig så vi skall remittera dig till ett nytt ställe där vi tror de kan hjälpa dig. Efter 1 års tid. Oh shit no, det tog er 1 år för att konstatera att ni inte kan erbjuda mig någon hjälp... Myndigheter. Äh vad fan hon är ju bara en siffra i statistiken så vad gör de? Bättre lycka med nästa eller vad?


NÄE inskrivning på Arbetsförmedlingen imorgon där jag iallafall kommer få ersättning.
Inte mycket. Men lite mer pengar i plånboken blir det ju ändå.


GRRRRRRRrrrrrrrrr!




Kommentarer
Skrivet av: emelie

Stå på det Emma! Du gör helt rätt, knäpp dom på näsan bara... Du klarar nog saker bättre utan deras "hjälp" :) Varma kramar <3

2011-02-22 @ 14:54:45

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!