Är det jag som är dum i huvudet....?

Allmänt | 2011-02-03 | 21:01:08 Kommentera här! » 0 st



Förstår inte detta med Solsidan... Skulle det programmet vara roligt?
Finner inte de det minsta underhållande faktiskt...!?


Kanske bara jag som har taskig humor. Vad vet jag.


Missförstå mig inte. Jag fullkomligt älskar Mia Skäringer. Och Mia och Klara älskade jag!


Men NEJ solsidan... Inget för mig!


Har sett programmet 2 gånger och det RÄCKER!

Men nu snart skall jag se på Svensk Maffiatv4. Ingen humor direkt men betydligt mer underhållande än Solsidan.



Men här är humor på HÖG nivå

                       


                       






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!