Äntligen Fredag!

Allmänt | 2011-02-18 | 13:21:05 Kommentera här! » 2 st




Precis hemkommen från läkaren. Operation inom 3 månader. Behöver inte vara orolig kusse, är bara en cysta på halsen som skall opereras bort! <3


Idag är jag inte ALLS glad. Min kära nya granne hade ännu en fest igår. Somnade väl runt 3-4 snåret. SUCK! 40+ och har brakfester på vardagarna. Kalla mig bitterfitta men det är inte han som skall upp med mitt barn på morgonen. Var nära på att gå ner och banka på dörren när Liam vaknade.

Hade inte sagt något om det var en Fredag eller Lördag. Men på vardagarna visar man mer hänsyn. Och det är 3:e festen på 1 vecka.
?


Liam sa igår att han ville åka och hälsa på "Jolf". Försökte förklara för honom att vi är inte tillsammans längre han och jag, och att ibland så kan det sluta med att man inte pratar med varandra mer.
Tråkigt tyckte han.


- Tycker du mamma ska skaffa en ny pojkvän?
- Aa C........!    (hans pappa)
- Men det går ju inte.
- Jooo!
- Näe han har ny flickvän ju.
- Nej mamma, det har han inte!
- Jo, men Liam det har han.
(Surt och bestämt)- NEJ! Han har bara en pojkvän!!!


Hahahaha! Ja, vad skall man säga! :)



Ha En Underbar Fredag!




Kommentarer
Skrivet av: emelie

Bara :o? usch lät lite otäckt...men hoppas allt går vägen! e den ofarlig alltså? SötLiam, älskar hans kommentarer ;) kram

2011-02-18 @ 14:01:20
Länk: http://funderarflickan.blogspot.com
Skrivet av: Anonym

Haha Han är ju för söt,så mkt som rör sig i hans lilla huvud nu ju........Som när han frågade om inte morfar va hans pappa ;-)Kul att Liam börjat träffa sin pappa och att han tycker det är kul.

Mamma & mormor

2011-02-18 @ 15:52:15

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!