The Milf Residence!!!!!!

Allmänt | 2011-12-05 | 12:29:32 Kommentera här! » 0 st







Go´midda!

Haft en bra helg? Min har varit rätt så fram & tillbaka, lite upp & ner & sådär...
Men nu är man ensam här på The Milf Residence ;)


Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead...


Tänker alldeles för mycket, så mycket tankar & känslor.
 

Näe. Här kan jag ju inte skriva för mycket ;)

Och denna JÄVLA ångest inför varenda jul???
Man vill kunna köpa allt till sitt älskade barn. Ändå så vet jag ju att Liam blir tacksam för minsta lilla.
Men bara känslan av att inte kunna ge honom allt det han önskar. Ledsen blir man...

Men mamma & jag ska dela på ett Wii till honom. Vet att han kommer bli överlycklig över det, så de är det han kommer få. Och massa KÄRLEK lite mer än vanligt just kring jul, det är då man blir som mest påmind om hur illa han blir behandlad av vissa. Samma visa vid födelsedagar. Undrar när det slutar göra ont?
Förmodligen aldrig.

Nää dax attgöra nytta kanske ;)





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!