NED räkningen har börjat!!! Wiiieee!!!

Allmänt | 2011-08-25 | 22:16:28 Kommentera här! » 0 st





5 dagar kvar!!!!!


Senaste veckan har faktiskt varit rätt jobbig... Ska jag säga?! Hehehe.
Men jag vill ju vara med min stora älskling jämt.
Och nu saknar jag honom mest heeela tiden.
Även fast vi pratar i telefon flera gånger om dan & massor av sms också.
MEN det är ju inte riktigt samma sak som att få ligga & kramas med honom & bara känna hans närhet...
Titta in i dom finaste ögon som finns... SUCK!


Är så grymt stolt över honom också!
Jag tror på honom & kommer finnas där för honom ALLTID!
Så mycket betyder han för mig <3

Älskar mina pojkar!






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!