Känner mig HEL igen!

Allmänt | 2011-08-14 | 22:46:17 Kommentera här! » 0 st




Back on track! Som jag längtat & saknat min lilla pojke de senaste dagarna!
Hade tillochmed lyckats glömma hur han tjötar hål i huvudet på en!? Haha, så efter bara någon timme var jag ju helt slut! Lustigt för igår beklagade jag mig för mitt stora hjärta att man nästan är segare utan barn än med...
Vad sjutton fick jag det ifrån. Slagit mig hårt i skallen på fyllan!? Haha


Men man känner ju sig inte riktigt hel utan sitt älskade barn!
Vad hade man gjort utan dom?
Katastrof!


Men jag har somsagt haft kanon kul i veckan. Och det bästa var ju att få spendera ett par timmar igårkväll med världens bästa Mört! Min Mört! Han var ju dessutom hos mig tidigare på dagen under sin frigång... Men nu får jag väl se när nästa gång blir... I veckan hoppas jag! <3



Tycker vi tar och skyller ALLT på bögarna ;) Hahaha!!!!



             





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!