Tänker som så...

Allmänt | 2011-04-14 | 13:07:55 Kommentera här! » 2 st




Uppenbarligen stör sig människor på att jag är L Y C K L I G och vet ni vad...? Lycka är den absolut bästa hämnden!

Och varför skulle egentligen idioter som sitter där bittra bakom sina datorer stoppa mig från att skriva om mitt liv. Det skulle ju innebära att dom egentligen vunnit. Och det kan jag ju inte ge dom. Det VILL jag inte ge dom!

Och sedan så vet jag ju att det faktiskt finns dom som vill läsa om vårat liv. Som tycker om och bryr sig om oss. Så varför egentligen fokusera på dessa nollor?

Så nu är jag tillbaka <3 Yay!!!!!!!!!!



 Var nere och tog en Chai latte med bästaste Anna sedan satt vi ute och solade oss i solen, hur underbart är inte det då? Som jag längtat!

Och om en liten stund är det dax för min lillemans utvecklingssamtal.
Och på tal om min "lilla" lilleman så är det nu ca 1 vecka kvar tills han blir HELA 4 år!
Vilket vi kommer fira med dunder & brak!
Min ÄlskadeUnge som förtjänar det bästa i världen!



Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Va fan Vet du om lycka din jävla fitta. Finns väl ingen i hela världen som vill ha dig

2011-04-14 @ 16:21:58
Skrivet av: Terese (på den andra gården nu)

Läste en bra text i en bok en gång som satte sig. Kanske inte ordagrant men innebörden i alla fall.



"Personliga förolämpningar tas till av den som inte är tillräckligt intelligent för att argumentera eller diskutera."



Tycker den passar väldigt bra i denna situationen...

Kram!



2011-04-17 @ 22:17:19

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!