Drop it like it´s HOT!

Allmänt | 2011-04-26 | 12:20:22 Kommentera här! » 1 st



Fusksolat, långpromenad & städning ALLT innan klockan 12.
Grymt!

Blir till att sitta ute på gården sedan, måste köpa mej en sån där liten ihopfällbar solstol som jag kan ta med mig ner...

För övrigt trivs jag grymt bra i min lilla tvättskrubb, sover som en stock gör jag det med. Vart ju bråk på våningen under för någon vecka sedan. Gapats & skrikits i både trappuppgång & ute på gården. Polisen hade tillochmed kommit. Men detta missade jag totalt. Fasen, alltid kul med lite action i grannskapet. Hehehe!
Har alltid trott att jag är lättväckt, men tydligen inte!


Har världens finaste barn!
Mammas pojke! 


Så otroligt stolt över min fina lilla kille! <3



Näpp nu blir det en kopp kaffe sedan promenix med MaddePaddePunkAss!



6 dagar kvar....





Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Mormors lille kille som börjar bli stor.

Älskar er <3

Pöss mamma och mormor till världens finaste pojk.

2011-04-26 @ 23:21:18

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!