Saknar Sin Råffe <3

Allmänt | 2010-10-06 | 11:08:24 Kommentera här! » 0 st





Åh äntligen får jag träffa honom ikväll!




Han är ju bara för bäst mitt lilla lammkött ;)

Är så otroligt glad & tacksam för att jag äntligen har träffat en helt underbar man!
Det var ju på tiden eller vad säger ni?



Kan inte sluta tänka på honom & saknar honom när han inte är här!

 

Var så mysigt sist att vakna upp alla 3 i sängen. Jag, Liam & Råffe... Sådant mys har vi aldrig haft jag & Liam... Och det är sådant som jag alltid önskat min son. Morgonmys i sängen som en familj <3


Sådana ting kanske andra familjer tar för givet.
Men för oss var det något speciellt <3




Bye For Now!






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!