What The F*ck Happened?

Allmänt | 2010-05-29 | 21:00:42 Kommentera här! » 0 st



Ja.... Vad hände egentligen med personlig integritet? Eller vanligt jävla folkvett?



Jag pratar naturligtvis om fenomenet    F A C E B O O K



Det finns väl ändå lite gränser för vad man skriver på sin status?
Eller tydligen inte.



Iochförsig inte min huvudvärk. Men lite väl nasty även för mig!



Veckan kom och gick, snabbt som attan också! Har väl haft en del huvudbry angående vissa saker. Men efter lite analyserande och tänkande så står jag fortfarande stadigt där jag stått ett tag nu. Finns absolut ingenting i denna värld som kan få mig att ändra uppfattning om denna person. Broarna har han bränt ner för länge sen. Och det vet han om själv!



Lillen sitter och kollar på; Hör och Häpna! Handboll!! Förstår inte detta!!!!??? Varför varför varför? Sportfånar är något av det värsta jag vet! Men är han nöjd så innebär ju det givetvis att hans mamma är nöjd!
Nu skall jag unna mig en go kall öl!!! Kanske skall ta och sätta mig ute på vår fina balkong som vi gjorde iordning förra helgen? Japp! Så får det bli!

 

Ta hand om er därute!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!