Stor Seans!

Allmänt | 2010-05-08 | 11:33:49 Kommentera här! » 0 st



Hej alla underbara människor!



Var på en stor seans igår kväll. Var så himlans förväntansfull innan vi var där och tänkte wow nu skall jag få se ett riktig medium 'in action'!
Men inte! Märkte på en gång att hon inte var äkta. För det första så valde hon bara ut människor som hon hade en personlig relation till och för det andra så var det bara andar som dom människorna aldrig hade träffat som hon kom i kontakt med... Riktigt dåligt. Och om man skall se från den skeptiska sidan av mig så blev inte jag övertygad det minsta! Även fast jag tror stenhårt på sådana här grejer, så trodde jag inte det minsta på henne. Finns många bluffmakare där ute så det gäller att se igenom dom i 'medium djungel'. Finns människor därute som jag vet har den riktiga gåvan!



Men klart att det var en intressant upplevelse!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!