STOLT!!

Allmänt | 2010-05-06 | 17:47:01 Kommentera här! » 0 st



Tänk vad lite skit i toaletten kan göra en glad!



Alltså ingen olycka skedd i lillens byxor idag! JIPPIE! Ska prova att lägga honom utan blöja idag också tänkte jag... En har ju pisseskydd!



Nu har vi precis mumsat i oss pannkakor med 'sprutgrädde' & hallonsylt! Köpte även mig en Marabou Polka förrut  kan ju säga som så att dom två sista raderna är sparade tills ikväll... Wihooo Beach 2010 here I come!
;)

Nä nu skall alldeles strax min lilla snubbeljump in i ett bubbelbad! Sedan blir det Blinka Lilla Stjärna & Go'natt för hans del. För mig blir det myyyysssss hela kvällen lång kankse natt också vem vet....


See'Ya!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!