Sov Gott Lilla Gumman!

Allmänt | 2010-05-11 | 09:35:29 Kommentera här! » 0 st



'Bonnie Bonanza'! Verkligen -One of a kind-



Aldrig någonsin har jag mött en hund som du.
'Don't judge a book by it's cover' stämde så väl in på dig.
 Muskelhunden med dom små kuperade öron. Javisst, i andra människors ögon
var du en blodtörstig mördarhund. Men ack så fel dom hade.


Att gå på promenad med dig var ju nästan lönlöst. 3 meter bakom en lunkades.
Men det berodde väl också på din onda rygg. Men du var allt annat än ond.
Skulle nog vilja likna dig vid Tjuren Ferdinand, sittande under din korkek luktandes på blommorna.
Du var lugnet själv. Om du inte blev lämnad ensam förstås. Har aldrig hört en hund göra sådana ljud ifrån sig som du. En blandning mellan en kraxande kråka och gnäggande häst? Nä det är obeskrivbart. Men skratta, ja det gjorde man. Fick även den stora äran att vara med på din sista valpning. Du var så duktig! Och nu har du efterlämnat dig en jättefin kull.



En kämpe in i det sista. Vissa dagar kunde man verkligen se hur ont du hade men andra dagar var det bättre. Då kunde du flyga över staket hur lätt som helst! Och dessa tjuvnyp!!! Du gav till och med veterinären ett sista tjuvnyp. Du älskade verkligen att tjuvnypas. Och visst, då blev jag irriterad på dig men nu kommer jag sakna dom! Och om jag en dag får känna ett tjuvnyp igen, ja då vet jag att det är du som är på besök! <3




Du kommer vara saknad lilla Bonnie! *10-05-10*





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!