Måndag!

Allmänt | 2010-05-24 | 23:55:29 Kommentera här! » 0 st



Måndagen startades med att jag fick lite 'fin besök' av en gammal go vän. Mycket sex-talk, vårat favotitämne! Alltid lika kul! Vi har en tendens att prata om allt, och då menar jag verkligen ALLT! Lika snuskiga i mun båda två, så det var en bra start på denna vecka! Fick reda på lite smaskigheter!! ;)



Sedan så blev det lååååång promenad idag igen, skojjar inte det minsta om jag säger att jag promenerat över en mil denna helg! Alltid lika gött och röra på fläsket, jag må vara smal, men IKKE så fitt! Och det bara måste ju ändras! Tänkte köra ett litet ben och röv pass nu innan sängen, tänkte prova på ställningar som kissande hunden och negern! Och lite Åh knnnnnniiiiiiiiiippppppp, låter bra va? :D Klart!



Någon har nog lite, bara lite dåligt inflytande på sonen min, lillen ville måla eller nja; Mamma måla! Frågade honom vad han ville att jag skulle måla. Svaret; Snoppisar! Hoppas inte detta är något han säger på förskolan!? :0


SeeYá!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!