Man blir glad.....

Allmänt | 2010-05-22 | 23:18:37 Kommentera här! » 0 st



Av att höra;  'Jag brukar inte tycka barn är söta, men din unge är fan nått utav det sötaste jag sett' Ja då får man det där lilla lyckoruset! Å tänker damn, det är inte bara jag som tycker att han är söt! För så kan man ju faktiskt tänka ibland, att ens egna barn är ju något av det sötaste som finns men det kan ju faktiskt vara så att det bara är man själv som ser det!? Det är ju iof skitsamma vilket liksom...! Men visst blir man extra stolt & glad!



Lillen är så söt, han pratar ju helat tiden om att han vill ha en cykel med stödhjul. Säger då till honom att han skall få en så fort jag har fått mina skattepengar. Ja, då tycker han minsann att vi skall ta & leta reda på skatten... Nästan så jag får fixa iordning en karta och en liten kista sedan när pengarna trillat in... Så han får gå och leta efter 'sina' skattepengar! :D 


 
Är så satans stolt över min fina pojk!!!!




Over and Out!

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!