Livsfarliga Situationer...

Allmänt | 2010-05-18 | 20:56:39 Kommentera här! » 0 st



med djur. Ja det handlade nyss ett program på Animal Planet om. Oj, jag fick mig ett gott skratt då det handlade om en man som blev biten rätt över ansiktet av sin Boa constrictor. Han fick tydligen jätte ont! Stackars karl.... Allting var filmat, och visst det såg skitläskigt ut. Och tänk att det var just precis så min Boa cc gjorde på mig! Mitt såg t.o.m värre ut än hans... Blödde jätte mycket!

 

Alltså man hinner inte ens reagera förräns det är över. 2 sek liksom. Dom har 100-tals små sylvassa tänder som typ 'griper' tag igenom skinnet. Och det känner man, huden hänger typ med när ormen drar tillbaka sig. Men ont gör det inte.
3 tänder fick jag plocka ut några dagar senare, då jag märkte att svullnaden inte gått ner och hålen varade sig.

 

Vet att dom 'strikear' mot ansiktet för dom känner vart ens andetag kommer ifrån. Och det är ju givetvis helt instinkt baserat. Det är så dom gör på djur (mat). Strikar sig mot offrets ansikte och virar sig snabbt runt. Klämmer hårdare och hårdare tills dom känner att djuret inte andas längre.



Men lite coolt att en vuxen karl reagerar på det sättet om man jämnför med en 23-åring liten brutta. Hahahaha!



Mmmm hon ser rätt go ut den dära! ;)





So Long!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!