Livet....

Allmänt | 2010-05-04 | 13:19:40 Kommentera här! » 0 st





Tänk vilka vändningar livet kan ta... Från att ha varit på botten till att va på toppen! Är det bara för mig det kan svänga så eller är det så för alla? Ja, ibland så undrar jag.



Även fast jag mått skit en längre tid så blev det inte värre än så, visst jag gick ner 8 kg (tacksamt!) och sov i princip aldrig. MEN jag fixade det! Och det kan jag säga är helt tack vare Liam! Och min familj såklart! Utan er hade det aldrig gått! Fy fan vad jag är stark och otroligt stolt över mig själv!

 

Mådde sämre nu än vad jag gjorde 2003. Då jag genomgick en helvetes depression som höll på att bli min död. 65 propavan. Ja, jag var ju så gott som död! Men vaknade upp 2 dagar senare i respirator.



Inte en chans att DU skulle få bli min död! Och inte en chans att jag skulle lämna min lilla underbara kille, som får varje dag till att bli en solskenshistoria! Det är den här lilla människan som gör något otroligt för mig. Han är värd att KÄMPAS för! Går inte ens att beskriva i ord hur han får mig att må. Bättre lyckopiller finns inte. Och jag är så satans stolt över hur fin och underbar han är trotts att hans mamma inte varit helt 100 sista tiden! Han är så klok och förståndig för sin ålder. Och jag vet att det kommer bli något STORT utav honom. Så mäktigt stolt över honom så jag finner inga ord för det! Och det är helt tack vare mig & min familj!




Sinnesro & frid i själen!



Det kommer bli bra det hära!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!