Onsdagen!

Allmänt | 2010-06-17 | 15:57:22 Kommentera här! » 0 st




Jahopp, då var det snart dags för 'GÅRDSFEST', Liams sista på SoLrOsEn! För efter semesterstängningen börjar han på sin nya avdelning! Han har ju börjat sin inskolning där allaredan och det går super!



Trött!
Ja, det är jag idag. Sovit alldeles för lite senaste tiden känner jag. Får försöka lägga mig tidigt ikväll så jag kanske känner mig mer utvilad imorgon... Är för övrigt barnledig imorgon, funderar på om jag skall festa till det!? Är ju längesedan jag var ute på krogen nu. Plus att jag väntar på ett lock öl. N I C E! Har Emma hela sommar'n!! ;) En blir ju salongsberusad på 2. Så är det när man är liten och nätt!



Fick hem min WONDERBRA igår, en riktigt grym strapless bh som verkligen håller tittsen på plats! Lite drygt 400 riksdaler gick den på men dom pengarna är den helt klart värd! Vem vill inte ha schyssta bröst i en tubtopp??



Ropade nu ifrån dator'n på min lille goding, tyckte det blev väldans tyst & det vet väl alla vi mammor vad det betyder. Eller? Trodde han hade hyss för sig. Men nä... Söten hade visst somnat. I Madisons HUNDKORG!


Näpp, ut & kissa hunden sedan blir det till att väcka lillen. Urs. Kommer jag ha en grinunge resten av kvällen.



kÄrLek!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!