Jag vet!

Allmänt | 2010-06-15 | 11:05:44 Kommentera här! » 0 st



Att det är väldigt dåligt med U P D A T E på den här bloggen. Men tydligen gör det inte er så mycket för nu har besöksloggen passerat 4000! Skall försöka bättra mig på den punkten! Men nu så har det vart fullt upp med min underbara lilla familj, passat på att njuta & mysa av sommaren som nu är kommen.



Som ni ser så fick ju lillen sin efterlängtade cykel! Så nu cyklas det för fullt varje dag. Och som den hönsmamma jag är så sitter hjärtat mitt i halsgropen mest hela tiden! Han har ju cyklat omkull några gånger & mer lär det väl bli. Men inga större olyckor som tur är!




Älskar vårat liv just nu & allting är helt perfekt! <3 




TakeCare!







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!