Dagens!

Allmänt | 2010-06-21 | 18:11:28 Kommentera här! » 0 st




Dagens hit: Underbart väder idag! Riktigt härligt sommarväder. Madison har fått springa av sig i grusgropen med dom andra två bulldozrarna. Sedan hämtade jag illbattingen & därefter blev det utelek på gården. Själv satt jag & läste modeblaskor & drack kaffe medans lillen cyklade & lekte! LoVeLy!



Dagens miss: Blev väckt tidigt imorses av en skrikande unge som inte kunde hitta sin napp. Värsta sättet att vakna på enligt mig!



Dagens konstateranden: Bonnabränna är INTE snyggt! Så hädan efter är det JAG som kommer vara halvnäck ute på gården! Jag bjuder på det!
Min annars så 'ouppfostrade' hund är faktiskt ändå ganska lydig. Eller mycket lydig rättare sagt! Tror lilla damen börjar bli äldre & visare nu! PUST!



Dagens roliga: Eller gårdagens egentligen. Lillen kallade morfar för jävla idiot.... Han tyckte nämligen morfar körde för fort på sin motorcykel! Nä, det är inte alls jag som gormar svordomar efter ungarna här när dom ilar förbi med sina mopeder...! OOoops!




Ta Hand Om Er!






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!