Dagens!

Allmänt | 2010-06-23 | 14:14:45 Kommentera här! » 0 st




Dagens bästa: 3:e gången gillt? Har iallafall sökt in på en utbildning. Hoppas att jag kommer in! På morgonpromenaden fick jag beröm för hur söta min unge & hund är av en gammal dam vi brukar springa på! Alltid lika kul att få höra fina saker om min familj!




Dagens sämsta: Får ännu en gång skicka personligt brev till csn... Vad skall jag ha för motivering denna gång då? Känns som om att dom är rätt trötta på mig vid detta laget!?




Dagens oro:
Vad skall jag ha för back up plan om det skiter sig med utbildningen? Och är det verkligen en blodpropp jag fått på min knoge? Kommer ungen alltid vara såhär eller är det 3-års trottsen som nu är kommen? Vad skall jag göra med mitt liv? Hmmmm.......!

 

Dagens konstateranden: Att det är mycket snack & liten verkstad både från mitt håll och andras. Och att det viktigaste för mig är att jag & min familj mår bra. Allt annat är rätt ovesäntligt!




LotsOfLove*

 

 

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!