Besviken...

Allmänt | 2010-06-19 | 12:50:56 Kommentera här! » 0 st




Besviken... Men ändå inte! Detta var ju inget nytt precis. Dags att sålla bland dom sk. vännerna. Inte för att jag har ett helt gäng av dom. Men dax att skapa sig nya relationer med stabila & pålitliga kanske? Återuppta kontakt med gamla som man på ett eller annat sätt 'förlorat'?



Whatever!



Saknar min lilla älsklings grabb, känner mig halv... Fungerar inte utan honom känns det som. Han är min stöttepelare. När jag har honom runtomkring mig existerar inget annat. Inga besvikelser förekommer...
Jo dom gentemot mig själv. Men det är ju sådant som jag själv kan göra något åt. Man kan ju aldrig förändra andra, bara sig själv!



Och man kan definitivt välja vilka man har i sin närhet.



Men denna barnfria natten har ju inte bara varit en besvikelse... Kanske var bra att saker inte blev som tänkt! För jag har fått sova ut! Halv 12 steg hon upp!! Och det var ju inte igår precis. Så jag är rätt nöjd ändå. Och att komma till insikt är ju inte helt fel det heller!


Så tack!



Lots Of Love!






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!